ASIAKASTIEDOTE 23.4.2021 / RAJOITUKSET PÄÄTTYVÄT 28.4.2021

Saimme ilouutisen kun AVI julkaisi uuden tiedotteen, jonka mukaan kuntokeskuksien rajoitukset poistuvat 29.4. Tämä tarkoittaa sitä että 29.4. klo 00:01 eteenpäin kuntokeskuksemme ovet ovat avoinna normaalisti 24/7.

Muistutamme muutamista säännöistä koskien salille paluuta
- Kunnioitathan salilla vieraillessasi turvavälejä
- Pesethän kätesi salille saapuessa sekä desinfioit niitä treenin aikana
- Pyyhithän laitteesi käytön jälkeen
- Pyrithän treenaamaan ruuka-ajan 15:30-19:30 ulkopuolelle

Monipuolinen sali on jälleen laajemmin käytössäsi, mikä tarkoittaa:
- Pukuhuoneet ja saunat ovat jälleen käytössä
- Salia ei ole enään jaettu tiloihin vaan voit suunnittella treenisi vapaammin
- Salille ei tarvitse varata aikaa ennakkoon
- Asiakaspalvelumme palvelee jälleen myös paikan päällä
- Ryhmäliikunnan live-tunnit onnistuvat online-tuntien lisäksi

Iso kiitos kaikille Teille, jotka olette pysyneet asiakkaanamme käyttäen poikkeusajan palveluitamme ja täten mahdollistaneet kuntosalimme toiminnan myös tämän haastavan ajanjakson yli.

Olemme todella kiitollisia kaikesta tuesta ja pikku hiljaa pääsemme palauttamaan palvelumme normaaliin mahdollisimman nopeasti. Sulku on ollut raskas paitsi teille niin myös ihanalle ja ammattitaitoiselle henkilökunnalle, jotka palvelevat sinua asiakaspalvelussa, ohjaavat sinua ryhmäliikunta tunneilla tai valmentavat kohti tavoitteitasi.. Olemme yksityisomisteinen sali eikä takanamme ole ketjua, joka tukisi työntekijöitämme. Jäsenmaksusi on pääasiallinen tulonlähteemme ja ilman sitä, emme pysty turvaamaan työntekijöidemme elantoa.

Siksi pyydämme sinulta seuraavaa, mikäli mahdollista:

1. Jos olet tauottanut asiakkuutesi, peru tauko nyt.

2. Jos olet irtisanonut asiakkuutesi, peru asiakkuuden irtisanominen nyt.

Nämä molemmat voit tehdä helposti lähettämällä meille sähköpostia, jonka otsikko on "TAKAISIN SALILLE"

3. Suosittelemalla palveluitamme ystävälle, joka on uuden kotisalin tarpeessa

Mitä nopeammin asiakkaamme palaavat takaisin, sitä nopeammin saamme kutsuttua henkilökuntamme takaisin töihin ja palvelumme palautumaan!

Kiitos jo etukäteen, että teet yllä mainituista vaihtoehdoista sinua koskettavan toimen yhteisömme eteen!

Asiakaspalvelu:
Asiakaspalvelumme palvelee etänä tiistaina 27. ja keskiviikkona 28.4. klo 15-19. Tällöin tavoitat meidät sähköpostitse keilaniemi@ole.fit sekä kiireellisissä asioissa soittamalla 040 187 4654.

Torstaina 19.5 klo 15-19 ja perjantaina 30.4. klo 12-16 palvelemme myös paikan päällä.

Vaikka kuntokeskuksissamme ei ole yhtään todettua covid-19 tartuntaa ja altistumisen mahdollisuus on vain 0.0013%, niin haluamme kuitenkin toimia yrityksenä esimerkillisesti taistossa koronavirusta vastaan.

Tämä tarkoittaa, että noudatamme edelleen tiukasti korkeita hygienia- ja laatukriteerejä.

Ryhmäliikunta:

29.4.

16:30 GoFlo

17:25 BODYCOMBAT

18:20 HIIT

19:10 Mobility 30

30.4. ja 1.5. olemme vappulomalla.

Ohjelmiston 3.5. alkaen näet kohdasta ryhmäliikunta.

Tervetuloa takaisin!

---

Fit Keilaniemi will re-open 29.4. 00:01 and as our customer you can come and train 24/7.

Few rules we hope you to follow:

- Remember to keep safe distance

- Please wash your hands and use hand sanitizer
- Please wipe equipment after use

- If possible train outside peak time 15:30-19:30

Locker rooms and sauna are in use again. And you can train at any part of the gym. Also there is no need to book your training time before hand.

Our customer service is open on thursday 29.4. 15-19 and on friday 30.4. 12-16.

Welcome back!

Ystävällisin terveisin/Best regards

Fit Keilaniemen tiimi

Tietosuojaa koskeva seloste

Rekisterinpitäjä

Fit Keilaniemi ()
Myöhemmin tässä selosteessa Yritys

Tietosuoja-asioista vastaava henkilö ja/tai yhteyshenkilö

Riku Kärkkäinen

keilaniemi@ole.fit

Henkilörekisterin nimi

Fit Keilaniemi asiakas- ja markkinointirekisteri

Kerättävät henkilötiedot

Keräämme asiakassuhteen hoitamiseksi tarpeellisia henkilötietoja, kuten asiakkaan nimi ja yhteystiedot sekä palvelun käyttäjätietoja. Keräämme henkilötiedot rekisteröidyltä itseltään sekä muista julkisista saatavilla olevista viranomaisen ylläpitämistä rekistereistä ja muista ulkoisista lähteistä, kuten kaupparekisteristä tai muusta vastaavasta julkisesta yritysrekisteristä. Lisäksi keräämme yhteydenottolomakkeiden täyttäneiden tiedot ja käytämme niitä edellä mainittuihin asiakassuhteen ylläpitämiseen liittyviin tarkoituksiin.

Henkilörekisterin käyttötarkoitus ja käsittelyperuste

Henkilötietoja käsitellään voimassa olevan lainsäädännön sallimissa rajoissa verkkopalvelun testaukseen, asiakassuhteen hoitamiseen sekä palveluista tiedottamiseen ja neuvontaan. Saatamme käyttää rekisteröidyn tietoja käyttäjätilastojen keräämiseen ja näiden analysointiin. Kerättyjä tietoja käytetään myös markkinointiviestintään. Henkilötietojen käsittely markkinointiviestintään perustuu henkilön antamaan suostumukseen yhteydenottolomakkeella. Suoramarkkinointi lopetetaan asiakkaan pyynnöstä. Henkilö voi milloin tahansa peruuttaa suostumuksensa ilmoittamalla siitä edellä mainitulle yhteyshenkilölle. Henkilötietojen käsittely voi olla tarpeen Yrityksen ja rekisteröidyn välisen asiakassuhteen oikeutettujen etujen toteuttamiseksi. Yrityksellä on oikeutettu etu käsitellä henkilötietoja markkinointi-, palvelu- ja asiakasanalyyseissa ja palvelun testauksessa. Markkinointitarkoituksiin saattaa liittyä myös profilointia. Rekisteröidyllä on tällöin oikeus vastustaa henkilötietojen käsittelyä.

Henkilötietojen käsittelijät

Henkilötietoihin on pääsy vain asiakassuhteen hallinnoinnista ja markkinoinnista vastaavilla henkilöillä.

Tietojen luovutus

Henkilötietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille, eikä siirretä Euroopan unionin tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle, ellei se ole palvelun teknisen toteuttamisen vuoksi tarpeellista. Mahdollisissa tietojen luovuttamisen ja siirtämisen tilanteissa noudatetaan tietosuojalainsäädännön vaatimaa tietosuojan tasoa ja muita tarvittavia turvatoimia.

Evästeet

Rekisterin suojaus

Suojaamme henkilötietoja asianmukaisin teknisin ja organisatorisin menetelmin. Tiedot kerätään tietokantoihin, jotka ovat palomuurein, salasanoin ja muin teknisin tietoturvakeinoin suojattuja. Tietokannat ja niiden varmuuskopiot sijaitsevat lukituissa ja vartioiduissa tiloissa ja tietoihin pääsevät käsiksi vain tietyt, ennalta nimetyt henkilöt.

Henkilötietojen säilytysaika ja hävittäminen

Henkilötietoja säilytetään niin kauan kuin niitä tarvitaan siihen tarkoitukseen, jota varten ne on kerätty ja käsitelty, tai sopimuksen täytäntöön panemiseen tai niin kauan kuin laki ja säännökset niin edellyttävät. Tämän jälkeen henkilötiedot tuhotaan asianmukaisesti.

Rekisteröidyn oikeudet

Rekisteröidyllä on seuraavat oikeudet:

1. Rekisteröity pääsee pyytäessä häntä koskeviin henkilötietoihin liikesalaisuuden ja sisäisten arvioiden sallimissa rajoissa. Tarkastuspyyntö tulee lähettää edellä mainitulle yhteyshenkilölle kirjallisesti ja allekirjoitettuna sekä henkilön on tunnistauduttava luotettavalla tavalla.
  2. Rekisteröity voi pyytää tietojen oikaisua, jos tiedot ovat puutteellisia tai virheellisiä.
  3. Rekisteröity voi pyytää tietojen poistamista, milloin niiden käsittelyyn ei ole tietosuojaa koskevassa lainsäädännössä tarkoitettua ja rekisteröidyn suostumuksesta riippumatonta syytä.
  4. Rekisteröidyllä on oikeus rajoittaa henkilötietojen käsittelyä, jos tietojen oikeellisuus tai lainmukaisuus näin edellyttää, tai vastustamisoikeuden mukaisesti rekisteröity pyytää rajoittamaan henkilötietojen käsittelyä vain tietojen säilyttämiseen.
  5. Rekisteröidyllä on oikeus vastustaa tietojen käsittelyä suoramarkkinointitarkoituksiin Yrityksen oikeutetun edun perusteella.
  6. Rekisteröity voi pyytää tietojen siirtämistä toiselle rekisterinpitäjälle, mikäli se on turvallista ja teknisesti mahdollista.
  7. Rekisteröidyn tulee lähettää oikeuksiaan koskevat pyynnöt kirjallisena tai sähköpostitse seuraavilla yhteystiedoilla:

Fit Keilaniemi
Tarkastus-/muu henkilötietoihin kohdistuva pyyntö
keilaniemi@ole.fit

Yritys vastaa pyyntöihin 1 kuukauden sisällä pyynnön esittämisestä, ellei ole erityisiä syitä pidentää vastaamisaikaa.