tiedote asiakkaille

päivitetty 13.4..2021

Yhdessä eteenpäin Fit Keilaniemessä! (In English below)

Aluehallintoviraston päätöksen mukaisesti pääkaupunkiseudulla sijaitsevat kuntokeskukset suljetaan 1.-28.4.2021 väliseksi ajaksi. Tämä koskee myös Fit Keilaniemen kuntokeskusta.

Valitettavasti tilanne on myös meille todella vakava. Olemme yksityinen kuntokeskus eikä meillä ole taustalla isoja varoja vaan toimeentulomme riippuu täysin asiakkaidemme liikuntamaksuista. Valitettavasti vakuutuksetkaan eivät auta tilanteen johdosta, joten toimintamme on täysin asiakkailta saamamme tulovirran varassa.

Tilanteesta huolimatta kuntokeskuksemme suuret kiinteät kulut jatkavat rullaamista ja suurin huoli on huikeiden ammattilaistemme toimeentulo. He omalla intohimolla ja sydämellä ovat teitä rakkaita asiakkaitamme liikuttaneet keskuksessa. Tilanne on nyt jo vaikuttanut erittäin negatiivisesti tuloihimme ja kohdallamme tämä tarkoittaa, että joudumme lomauttamaan henkilökuntamme. Haluamme tehdä kaikkemme, jotta voimme turvata henkilökuntamme toimeentulon ja toimintamme jatkumisen myös tämän epidemian yli.

Toivomme sydämestämme, että tuette meitä vaikeana ajankohtana.

Tarjoamme hyvityksenä sinulle yhden alla olevista lahjakorttivaihtoehdoista:
  - Kehonkoostumusmittaus (arvo 35€)
  - 4 viikon treenit ystävälle
  - 4 viikon liikuntalahjakortti itsellesi

Tiedotamme lahjakorttien toimitus- ja lunastuskäytännöistä lähipäivinä. Kiitos kärsivällisyydestä.

Seuraathan tiedotusta nettisivuiltamme.

Together ahead in Fit Keilaniemi

Regional state Administrative Agency has decided to close fitness centers in Helsinki metropolitan area between 1.-28.4.2021. This decision also affects Fit Keilaniemi.

We hope that you will remain our customer during this difficult time.

As a refund for this time that we have been commanded to be closed we offer you one of these:
- body composition measurement-gift card (value 35€)
- 4 weeks trainingtime -gift card for yourself
- 4 weeks trainingtime-gift card for your friend
We will inform you about delivery and redemption of gift cards in the coming days.

Please follow our website for any updates.

Ystävällisin terveisin/Best regards

Fit Keilaniemen tiimi

Tietosuojaa koskeva seloste

Rekisterinpitäjä

Fit Keilaniemi ()
Myöhemmin tässä selosteessa Yritys

Tietosuoja-asioista vastaava henkilö ja/tai yhteyshenkilö

Riku Kärkkäinen

keilaniemi@ole.fit

Henkilörekisterin nimi

Fit Keilaniemi asiakas- ja markkinointirekisteri

Kerättävät henkilötiedot

Keräämme asiakassuhteen hoitamiseksi tarpeellisia henkilötietoja, kuten asiakkaan nimi ja yhteystiedot sekä palvelun käyttäjätietoja. Keräämme henkilötiedot rekisteröidyltä itseltään sekä muista julkisista saatavilla olevista viranomaisen ylläpitämistä rekistereistä ja muista ulkoisista lähteistä, kuten kaupparekisteristä tai muusta vastaavasta julkisesta yritysrekisteristä. Lisäksi keräämme yhteydenottolomakkeiden täyttäneiden tiedot ja käytämme niitä edellä mainittuihin asiakassuhteen ylläpitämiseen liittyviin tarkoituksiin.

Henkilörekisterin käyttötarkoitus ja käsittelyperuste

Henkilötietoja käsitellään voimassa olevan lainsäädännön sallimissa rajoissa verkkopalvelun testaukseen, asiakassuhteen hoitamiseen sekä palveluista tiedottamiseen ja neuvontaan. Saatamme käyttää rekisteröidyn tietoja käyttäjätilastojen keräämiseen ja näiden analysointiin. Kerättyjä tietoja käytetään myös markkinointiviestintään. Henkilötietojen käsittely markkinointiviestintään perustuu henkilön antamaan suostumukseen yhteydenottolomakkeella. Suoramarkkinointi lopetetaan asiakkaan pyynnöstä. Henkilö voi milloin tahansa peruuttaa suostumuksensa ilmoittamalla siitä edellä mainitulle yhteyshenkilölle. Henkilötietojen käsittely voi olla tarpeen Yrityksen ja rekisteröidyn välisen asiakassuhteen oikeutettujen etujen toteuttamiseksi. Yrityksellä on oikeutettu etu käsitellä henkilötietoja markkinointi-, palvelu- ja asiakasanalyyseissa ja palvelun testauksessa. Markkinointitarkoituksiin saattaa liittyä myös profilointia. Rekisteröidyllä on tällöin oikeus vastustaa henkilötietojen käsittelyä.

Henkilötietojen käsittelijät

Henkilötietoihin on pääsy vain asiakassuhteen hallinnoinnista ja markkinoinnista vastaavilla henkilöillä.

Tietojen luovutus

Henkilötietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille, eikä siirretä Euroopan unionin tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle, ellei se ole palvelun teknisen toteuttamisen vuoksi tarpeellista. Mahdollisissa tietojen luovuttamisen ja siirtämisen tilanteissa noudatetaan tietosuojalainsäädännön vaatimaa tietosuojan tasoa ja muita tarvittavia turvatoimia.

Evästeet

Rekisterin suojaus

Suojaamme henkilötietoja asianmukaisin teknisin ja organisatorisin menetelmin. Tiedot kerätään tietokantoihin, jotka ovat palomuurein, salasanoin ja muin teknisin tietoturvakeinoin suojattuja. Tietokannat ja niiden varmuuskopiot sijaitsevat lukituissa ja vartioiduissa tiloissa ja tietoihin pääsevät käsiksi vain tietyt, ennalta nimetyt henkilöt.

Henkilötietojen säilytysaika ja hävittäminen

Henkilötietoja säilytetään niin kauan kuin niitä tarvitaan siihen tarkoitukseen, jota varten ne on kerätty ja käsitelty, tai sopimuksen täytäntöön panemiseen tai niin kauan kuin laki ja säännökset niin edellyttävät. Tämän jälkeen henkilötiedot tuhotaan asianmukaisesti.

Rekisteröidyn oikeudet

Rekisteröidyllä on seuraavat oikeudet:

1. Rekisteröity pääsee pyytäessä häntä koskeviin henkilötietoihin liikesalaisuuden ja sisäisten arvioiden sallimissa rajoissa. Tarkastuspyyntö tulee lähettää edellä mainitulle yhteyshenkilölle kirjallisesti ja allekirjoitettuna sekä henkilön on tunnistauduttava luotettavalla tavalla.
  2. Rekisteröity voi pyytää tietojen oikaisua, jos tiedot ovat puutteellisia tai virheellisiä.
  3. Rekisteröity voi pyytää tietojen poistamista, milloin niiden käsittelyyn ei ole tietosuojaa koskevassa lainsäädännössä tarkoitettua ja rekisteröidyn suostumuksesta riippumatonta syytä.
  4. Rekisteröidyllä on oikeus rajoittaa henkilötietojen käsittelyä, jos tietojen oikeellisuus tai lainmukaisuus näin edellyttää, tai vastustamisoikeuden mukaisesti rekisteröity pyytää rajoittamaan henkilötietojen käsittelyä vain tietojen säilyttämiseen.
  5. Rekisteröidyllä on oikeus vastustaa tietojen käsittelyä suoramarkkinointitarkoituksiin Yrityksen oikeutetun edun perusteella.
  6. Rekisteröity voi pyytää tietojen siirtämistä toiselle rekisterinpitäjälle, mikäli se on turvallista ja teknisesti mahdollista.
  7. Rekisteröidyn tulee lähettää oikeuksiaan koskevat pyynnöt kirjallisena tai sähköpostitse seuraavilla yhteystiedoilla:

Fit Keilaniemi
Tarkastus-/muu henkilötietoihin kohdistuva pyyntö
keilaniemi@ole.fit

Yritys vastaa pyyntöihin 1 kuukauden sisällä pyynnön esittämisestä, ellei ole erityisiä syitä pidentää vastaamisaikaa.